آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شاید کمی نو..

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دوباره شروع میشوم

از پایان نگاهم به آن سوی قاب خیالم

از سر آغاز همه ی دلخوشی هایی که باید بگردم و به چنگ بیاورمشان

باید به نقطه برسانم تمام روزهایی که گاهی با تکرار آن کرخت میشوم...

باید پرانتز را باز کردو

شروع کرد و فقط برای او بگویم

که شروع قبلم بود و پایان حالم!

که در آن سوی خیالم با او قدم زدم

شعر خواندم

خندیدم

گریه کردم

گریه کردم

گریه کردم

و حالا

هر آنچه که بود..هر آنچه که دیدم..هر آنچه که آفریدم را قاب میکنم برای تا همیشه

شاید کسی سراغشان را نگیرد

شاید که خاک بردارد

شاید که فقط باران به سراغشان آمد..

باید پرانتز را برای همیشه بست!

و امید داشت

لبخند زد

نقطه سر خط

چرا که دلخوشی ها کم نیست....

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۳۰
  • ۴۲۴ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۲)

  • سیدعلی رکن الدین
  • سلام
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون :)
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • سلااااااااااااااااااااااااااااااام زهرای من   وبلاگ نو مبارک . به رسانه ی اهل قلم خوش اوووومدی 

    پاسخ:
    سلااام...مرسیییی دوستم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی