آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خود ِ من کیست؟!

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ
گاهی شده...گاهی که نه معمولا و اکثرا اینطور شده لباسی ، کفشی، جنسی از پشت ویترین زیبا و

دلنشین به چشم می آید و تو با شوق و ذوق برای خرید آن عجله می کنی .چشم بسته هزینه اش

 را می دهی و به خانه که می آوری ....همچین که نگاهش میکنی کمی تفاوت حس میکنی با آنچه که ابندا به چشمت آمده..

بعد از چند روز که می گذرد می بینی ای دل غافل..نه جنس خوب در آمده نه دیگر به دلت می نشیند..

چند روزیست آدمهای اطرافم برایم مصداق همین داستان را دارند.
 
خوب که نگاهشان می کنم می بینم نه...نه..این اصلا همان خودِ دیدنی اش نیست!!

این فکر ها و این مصداق ها زیاد که می شوند می رسم به خودم...

خودم!

که آیا من از بالا همان طور دیده می شوم که زمینی ها می بینند!؟!

واقعیت....فاجعست!!!
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۱۲
  • ۴۴۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۳)

بسم الله
سلام بانوی بزرگوار
طاووس را به نقش و نگاری که هست خلق 
تحسین کنند و او خجل از پای زشت خویش 
انشاء الله به حق صاحب امروز خود حضرت مبدل السیات بالحسنات احوال مارا به نور حجتش تغییر دهد .
بدعا
پاسخ:
انشالله...ممنون از لطفتون
جداً زیبا بود
پاسخ:
متشکرم :)
خیلی وقت ها این طور است.راست میگویی
راجع به من چی؟ خود ِ خودم ...
بیا در گوشی بگو.دوست دارم بدانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی