آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خرده مگیرید!

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ق.ظ
کم طاقت و بی حوصله ام خرده مگیرید!
درگیر دل غم زده ام خرده مگیرید!


از هر طرفی حالت من داد زند که
چون کشتی دریا زده ام ، خرده مگیرید!


در حال و هوای امتحان ها چه کشیدم!!
من خسته و هنگ و کسلم ،خرده مگیرید!


من دلخوشی ام از همه دنیا به سفر بود
اما ز سفر دل زده ام ، خرده مگیرید!


هر صبح به اینکه چه کنم تا که شود شب
شب ها چو سگ خانگی ام* ،خرده مگیرید!


یک حالت بی سابقه و سِر شده ام چون
در حسرت ترم درسی ام ،خرده مگیرید!


هر چند دلم با همه خوب است ولی من
دنبال کمی فاصله ام ،خرده مگیرید!


ــ منظور خیلی بی اعصاب تشریف دارم!


پ.ن: خیلی سعی میکنم وبلاگمو از غمناکی در بیارم...ولی خب همینی که هست!




  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۰۲
  • ۷۱۸ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۷)

  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • منم دنبال کمی فاصله ام....
    احساساتت رو دوس میدارم
    پاسخ:
    من هم تو را دوست مى دارم!
  • مریم اسدپور
  • دوستش داریم زهرا !
    ایضا از همان هائیم !
    بوس،نقطه !
    پاسخ:
    بیا و قصمو خودت روایت کن...

    ؛)
  • احمد فرنود
  • الا یا ایها الاستاد خون می بارد از دل ها
    که ترم آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

    برای نمره ای باید چنان درگیر خود باشی
    که آخر سر شود شکل تو مانند خل و چل ها!!!

    از دوست عزیزم حسین فروزنده

    سلام

    تجربه خوبی بود پا گذاشتن به عرصه کلاسیک و برای شعر اول اگر هست خیلی هم خوب بود منتظر اشعار دیگرتان هستم و سرکار منتظر نقدها اگر پذیرا باشید...(به دلیل مذیق وقت  متاسفانه... انشاالله در آینده ! )

    موفق باشید و تندرست.
    پاسخ:
    ممنونم.....خیر شعر اولم نیست...ولی به هر حال پذیرای نقدهای شما هستم :)
  • سید کمیل ...
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارین
    هر از چند گاهی سر می زنم
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    ممنون
    بسم الله
    سلام بر بانوی بی اعصاب
    دلپذیر بود بالاخص
    "یک حالت بی سابقه و سر شده ام چون "
    ان شا الله به مدد حضرت محول الاحوال به زودی احسن الحال بشید .
    پاسخ:
    ممنوونم...انشاالله :)
    بیشتر سعی کن لطفا
    وقتی ادم تو محیط بیرون غم زده است دوست داره وقتی حداقل میشینه پای لپ تاپ و اینترنت یه کم شادی تزریق کنه به خودش
    پاسخ:
    دیگه معذوریم عزیز جان...ولى چشم :)
  • حسین صیامی
  • من خسته و هنگ و کسلم ،خرده مگیرید!
    .
    .
    خسته نباشید...
    .
    .
    قلم تون روان کما فی سابق
    پاسخ:
    ثقیل نمیشه :)
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی