آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زهرایی که شما می شناسید!

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ
از جمله تناقض های زندگی آدمها همین چهر ه هاست!

این که بخندی ولی در اصل نخندی

این که غمگین جلوه بدی ولی در اصل عین خیالت نباشه و آروم باشی

در شدت عصبانیت و آرامش داشتن هم همینطوره

دیروز بعد مدت ها که با دوستان بیرون رفتیم. انصافا هم قلبا ، روحا ،جسما همه جوره بمب انرژی بودم

تو یه بحثی حرف از "حرف دل "شد.و همه اتفاق نظرشون این بود که "زهرا اصلا روحیه ی غمگینی نداره و شادو بیخیاله!"

چنان به ضرس قاطع میگفتن که جواب من فقط یه خنده ی بلند بود!

یه خنده ی بلند که اینا چی میگن؟!
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۰۸
  • ۴۱۰ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۱)

  • نفیسه سادات موسوی
  • کارم از گریه گذشته ست به آن می خندم :( 
    پاسخ:
    تو فقط بخند :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی