آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بر قرارم کردى

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ







بر قرارم کردی


تو در این وادی عشق

که تسلیم نگاهت شده ایم

سر فرازم کردی


.....

بر قرارم کردی

زیر رگبار غم رهگذران

که هم آواز صدای خشِِ ِ هر ـ موج ـ کلاغ

در نبرد صبح و بیداریِ روز

عاقبت هر چه که شد!!

استوارم کردی

.......

بر قرارم کردی

هر نفس در طپش خواب زمستانیِ برگ

در سراشیبی آن ساقه ی پر پیچ درخت

در هوایی که دمش ،بازدمِ یاد تو بود

ماندگارم کردی

........

مهربان هستی و از مهر خودت

چون نسیمی از بهشت

رستگارم کردی




ای وجودت همه امید من از بودن خود

هم نشین لحظه های پر غرور

در همان وقت مبادا

در همان ساعت خوش

که به آغوش گرفتی و مرا

بوسه باران کردی

بر قرارم کردی

بر قرارم کردی



  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۲
  • ۴۷۱ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۴)

خیلی خوب بود!
موفق باشید ../
سلام...
به دلم نشست شعرتان...احسنت
دلانه بود از بهانه ها
دعا التماس دارم
یاعلی مددی
بسم الله
لام
برقرار بمانید ان شاء الله
پاسخ:
حروف مقطعست؟
  • علی نقویان
  • دوست داشتنی :)
    پاسخ:
    لطف دارید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی