آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شاعر بنشین تا به تو عرضی برسانم!!

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ
حال همه خوب است من اما نگرانم
چند بیت بداهه نکند شادروانم؟!

دلواپس تشریح غزل های تو هستم
بی پرده بگویم که هویدا نتوانم

آن طبع ملیحت که شده حکم شرابم
لا جرعه کند مست به هر بیت که خوانم

"ای لب رطبی چشم هایت "... هی وای
شاعر به خدا دست خودم نیست ...جوانم!

تا کی بخورم حسرت آن سوژه ی شعرت
تا چای بنوشد به کنار قَلَیانم؟!

شاعر شده ای تا که شوی محرم شبهام
اما شده ای با غزلت قاتل جانم

من دشمن هر خلوت عشاق نگردم
در جمع نگنجد که به خلوت بکشانم..


چشم من ازین سه نقطه ها آب نخورده
حالا که شده چشم تو چپ چپ به گمانم!!


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۰۳
  • ۱۰۱۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۵)

  • فائزه یارمحمدی
  • :)) صحبتی ندارم :× احسنت ....
    سلام زهرا بانو

    یه دفتر شعری تو این مجازی آباد زدیم که خوشحال میشیم بیاید و شعراشو نقد کنید

    منتظرتون هستم
    پاسخ:
    سلام...چشم..الساعه
    سلام . واقعا از اشعارتون لذت بردم . با اجازه شما و به اسم شما بعضیاشو تقدیم میکنم به عشقم
    پاسخ:
    عاشقانه های جالبی نیست برا تقدیم...باز هم اختیار دارید.. :)
  • تیموری امیر..
  • سلام
    اهل کجایین که این شکلی محکم شعر می نویسین..؟
    آفرین

    همین.
    پاسخ:
    سلام...ممنون..ولی چه ربطی داره به این که اهل کجام :)
    شاعرم، اینست فرقم با فقیر وبا یتیم...!
    من گدایی با کلاسم، با قلم در میزنم ...



    عالی وزیبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی