آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ساده ى ساده...

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ


ساده ى ساده 


هى بو مى کنى

هى بیشتر یاد قدیمى ترین چیزهایت میفتى


هى مى شنوى صداى چرخش را

هى بیشتر یاد آدمهاى قدیمى میفتى!


ساده ى ساده


با یک نگاه

تمام لباس ها و پیراهن هاى گل گلى اى که مادر بزرگ برایت دوخته به یادت مى افتد


این بهانه هاى دوست داشتنى

با ارزش ترین وسایل موجودى خانه ى ماست!


ساده ى ساده!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۰
  • ۵۸۲ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۵)

  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • هی بیشتر یاد آدم های قدیمی می افتم 
    ساده ی ساد ه
    من عاشق این چرخ خیاطی شدم <3
    پاسخ:
    مال تو :*
    سخت بود آماده کردن ماکو و ماسوره و کشیده نخ تا سوزن از یه مسیر پر رمز و راز ...
    ولی کسی که این چرخ می چرخوند ... به فدایش سر و جان
  • کانون هنر و ادبیات دانشکده الهیات
  • سلام

    با گزارش صوتی و تصویری نشست ادبیمون در تاریخ 11 اسفند با حضور آقایان بهمنی، عسکری، صرافان، حسینی، زحمتکش و ..... به روزیم

    منتظر حضورتون هستیم[گل]
    سلام علیکم خواهر شاعر

    خسته نباشی
    یهویی یادم اومد وبلاگتو..گفتم یه سری بزنم
    باریکلا قشنگ بود
    اگه میشه اون شعر مادر شهید رو هم بزار..دلم میخواد بخونمش خیلی قشنگ بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی