آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حالى که نیست...

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ق.ظ

صاحب خانه را حال خوشى نیست


محتاج کمى دعا


اندکى نظر


و باز هم دعاست...


یک دنیا صبورى محتاجم..


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۲
  • ۴۹۱ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۳)

مادر یواشکی جگرش و هستیش را به بچه‌اش می‌دهد
و دائم مواظب بچه است که پدر را اذیت نکند که پدر هم تلافی کند.
خانم زهرا سلام‌الله‌علیها دوستان اهل‌بیت را خیلی دوست دارد و می‌گوید:

هرکس بچه‌های مرا دوست بدارد، او هم بچه‌ی من است
.
حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها ام‌المؤمنین است.
  • فائزه یارمحمدی
  • اینجا همه نیاز دارن به دعا....
    دعات میکنم بالام جان ... دعامون کن :×
    پاسخ:
    اگه نبوودى که...
    بوس بر تو :* 
    صبر،
    معجزه ای بی مثل!
    ب پاس مطالب خوبتون لینک شدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی