آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران...

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ

از سوز چشم ها و پریشانى ات مگو

از خط بى نهایت پیشانى ات مگو


آتش جوانه مى زند اینک به جان من 

از ازدیاد تاول پنهانى ات مگو


زینب کنار  بستر تو منتظر شده

بردار شانه را و ز بى جانى ات مگو


تنها فقط علی شده نور دو دیده دیده ات

تنها به این بهانه ز هجرانى ات مگو


مسمار شاهد است چه آمد به روز تو

از ضرب میخ و نوگل قربانى ات مگو


امشب قرار جان على گشته بى قرار

طاقت بیار  از دم پایانى ات مگو


دندان فشرده اى به جگر ,دم نمى زنى!!

با روى زرد و دیده ى گریانى ات مگو


کوچه ز شرم صورت تو سوت و کور شد

از تازیانه خوردن و ویرانى ات مگو


ز.سادات

شب شهادت مادر

فاطمیه دوم 93

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۴
  • ۶۰۳ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۸)

درد پهلو،زخم سینه، راه رفتن مشکل است
ازنفس تنگی نشستن خوب می دانم که چیست
این همه غم وای من،طاقت زجانم برده است
در غریبی آه یک زن خوب می دانم که چیست ...


بسیار زیبا و جانسوز 
در پناه چادر خاکی مادر همچنان موفق وموید باشید
خیلی خوب بود
قبول باشه انشاالله
  • روح اله مهدوی
  • امشب قرار علی گشته بی قرار
    خدا برکت بده به طبعتون ان شاالله
    بسیار زیبا و سوزناک...
    خدا خیر بده به شما
    مثل هیشه عالی بود زهراجان  اشکمودراورد
    فاطمی بمانی
    عالی
    سلام
    قبول باشه
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام...ممنونم از شما
    موید باشید
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • درود به این طبع زهرایی
    درود
    پاسخ:
    قربون شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی