آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تا باد چنین بادا...

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

این روزا حس مى کنم خیلى چیزا رو مى بینم

چیزایى که تاریک بودن حالا خیلى روشن شدن

هواى خوب رو مى فهمم!

.........

این روزا

همین روزهاى تازه اى که از بیست و یک سالگیم مى گذره

انگار یکى آروم داره با پشت انگشتش رو صورتم مى کشه...

همون حس خوب ناز شدن!

........

این روزا

همه چى روشنه

همه چى مشخصه

دلم قرصه

به دوستاى خوب,به خونواده ى خوب,,

از همه مهمتر به خداى خوب ترم !

 ..........

این روزا

زهرا داره بزرگ مى شه !


شب تولد

26 فروردین 1393

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • ۴۷۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۴)

سلام.
ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
التماس دعا
سلام یا بنت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم
حواست باشد
فرصت ها مثل ابر گذرانند این را مولایمان لی علیه السلام فرمود
عمرت پر از برکت و توفیقات الهی
یاعلی
سری به ما هم اگر دوست داشتی بزن
  • بے بازگشتــــ ...
  • تولدتون مبارک با کمی تاخیر
    اینجا رو دوس داشتم
    یعنی از اینستاگرام رسیدم ب اینجا:-)
    پاسخ:
    ممنونم دوست عزیز... خوبه که دوست داشتین :-)
    سلام
    خیلی گذشته ولی تولدتون مبارک
    خیلی وق بود بهتون سر نزده بودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی