آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ذهنت را بشوی از من!

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ
همیشه زمانی هست برای غلیان کردن و پخش شدن

معلق ماندن

حل شدن

.....

خسته از چرخ زدن های طولانی

باید رسوب کرد

ته نشین شد

گاهی لازم است

که خود را وادار کنی

به "مرگ مجازی"
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۲
  • ۵۰۹ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۶)

سلام.
اهل اراکم، شاعرم،روزگارم بد نیست
اندکی نان و پنیر ،نان و ریحان هم هست ...یه سری  خانه ی ما هم بزنید.
سلام دوست من موفق باشید
موافق به تبادل لینک بودید خبر بدین
ܓ❀
دنیا را با تصاویر دنبال کنید
هر روز  با جدیدترین تصاویر دیدنی از اطراف دنیا

لطفا جهت حمایت از نودا به ما لینک دهید
noda.ir

  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • ما را به جبر هم که شده سر براه کن 
    خیری ندیده ایم از این اختیار ها 
    :((
    پاسخ:
    حسرت حالى که داشت خوب مى شد...
  • فائزه یارمحمدی
  • گاهی باید ته نشین شد ! 
    میدونی زهرا ....
    میدونی هیچی ! 
    پاسخ:
    سخت شده....مى دونم!

  • روح اله مهدوی
  • مرگ مجازی :))
    هر جا فعالید موفق باشید
    پاسخ:
    تعبیر دیگه اى جز این نبود.. ;-)
    زنده باشین..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی