آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کجا پنهون کنم دلشوره هامو...

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

زندگى رو مى شه تو سه قسمت تقسیم کرد..


یه قسمتش اینه که بهت خوش مى گذره...


یه قسمتش اینه که با مصیبت مى گذره..


یه قسمتشم مى گذره...فقط مى گذره...


....

و چه بیزار ازین سلسله تقدیر شدم...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۳۰
  • ۵۲۸ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۶)

  • انجمن گفتگوی بانوان مسلمان
  •  سلام

    ما خانومهای شیعه مسلمون،تو این انجمن جمع شدیم که یه محیط دوستانه ،سالم و مذهبی داشته باشیم.

    مقدم همه دوستای جدید را هم گرامی میداریم.

    http://www.solaha.com/forum.php

    گذشتن قسمت آخر رو اصلن دوست ندارم...
    خیلی وقتا تشخیص سومی و دومی از هم راحت نیست. حتی میشه گفته یه جورایی گاهی یکی میشن!
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
    و این گذر ثانیه هاست که در هر حال گذر خاهد کرد ..!! 

    -----

    خونه جدید مبارک ..!!! 
    البته من بعد این مدت کمی (حدود یه سال و یه ماه !!!) که نبودم دیگه الان دیدم و تبریک گفتم دیگه ..... :)))
    پاسخ:
    خسته نباشی دلاور :))
    زندگی!  
    کاری که درال حاضر مردم میکنن  مُردگیه!  :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی