آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تو که باشی...

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ
دیگر از بزم خیالم خبری نیست

تو بگو

آن که در کنج دلم

گوشه ای دنج، کمین کرد

کجا رفت؟

کجا برد؟

اگر از خواهش روی تو نبود

من امیدم....پشت آن دهکده ی رویا ها

پشت آن کوه بلند

دفن می شد

تو بمان


تو که باشی

من امیدم به خداست


                              من امیدم به خداست...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۲۹
  • ۱۶۲۶ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۱)

زهراجونم مث همیشه عالی بود                                                       داشن خدا جبران تمام نداشتنهاست            
پاسخ:
اخى...دلم تنگ شد واست...شمارت چرا نیست تو گوشیم اخه :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی