آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روزمرگی

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۰۳ ق.ظ


عشق می‌تواند با سرعتی اعجاب‌آور به نفرت تبدیل شود.یک دفعه نگاه می‌کنی و می بینی از کسی که روزگاری دیوانه‌اش بوده‌ای،متنفری،اما دردناک‌تر آن است که نسبت به او،به سرنوشت او،به سلامتش بی تفاوت بشوی.این دهشتناک‌ترین مرحله‌ی عاشقی است.


وقتی این مطلب از شهره احدیت رو میخوندم به این فکر میکردم بی تفاوتی تنها تو عشق بد نیست. ممکنه به خودت هم بی تفاوت باشی بدون اینکه بدونی چه بلایی داری سر خودت میاری.

روزمرگی واژه ایه که میشه اینطور تعریف کرد.وقتی که به خودت بیتفاوت باشی دچار روزمرگی میشی.و انگار روزی صد بار لباس کرختگی و بی حوصلگی رو میپوشی و در میاری و دوباره تن میکنی.

این چیزاست که آدمو بیچاره میکنه.وگرنه عشق که بد نیست.بدشم خوبه.هربلاییکه سرت بیادم بزرگت میکنه!

 

وگرنه عشق که بدنیست.. :)

  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۱)

  • ناصر دوستعلی
  • روزگاری

    پاسخ:
    دریافت شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی