آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ارمغان دلتنگى...

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ق.ظ

بیا 


در این بساط گدا پرورى

دور همه ى صف ها را خط بکش


اصلا


تمام سهم من ، مال تو

تمام تو، سبد کالاى من!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۷
  • ۵۴۶ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۴)

  • فائزه یارمحمدی
  • تمام تو ،‌سبد کالای من .....
    تو خودت سبد کالایی ( بر وزن تو خودت نمره ی بیستی و عین ها :)) ) 
    عالی بود :×
    یه روزی حس و حالم شبیه تو بود
    همه چیز رو به سیاست ربط می دادم
    ولی الان نه
    دلزده ام ازش...
    پاسخ:
    راستش فقط خواستم نمک بدم...فازم سیاسی نبود :)
    بساط گداپروری اینروزها بدجوری آزارمان میدهد ...
  • احمد فرنود
  • درود و سلام

    به روز هستم و دعوت هستید با کمال احترام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی