آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اسفند من

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ق.ظ

اسفند جانم

ماه امید

ماه دل تکونی

خونه تکونی

پاکی

نشاط

بدو بدو

ماهِ خیابونای ماهی قرمز

ماهِ خبر های خوب

ماهِ من

خوش اومدی :-)


اما یه جایی ته مغزم میگه به قول مهران مدیری؛

دیگه این دنیا به درد نمیخوره...

ته مغز شما چی میگه؟

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • ۱۳۳ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۳)

  • چرنوبیل ○●
  • طبق اخبار واصله از جانب تاریخ نویسان،سرگذشت ما و ما ها در ژانر تلخ کمدی های بیکلام دسته بندی شده است!

    به درد خوردن یا نخوردنش را نسل آینده تعیین خواهد کرد...

    پاسخ:
    به اندازه ای که آینده ی نسل قدیم هستیم که میتونیم نظر بدیم...
  • اقای ‌ میم
  • ته مغز من میگه خیلی هم به درد میخوره:) 

    پاسخ:
    خیلی هم عالی..:-)
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    من هم ته قلبم میگه وافعا این دنیا دیگه به درد نمی خوره ...

     

    پاسخ:
    یهو یاد این شعره افتادم 
    دنیا وفا نداره...ای نور هر دو دیده..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی