آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امید همیشه محال من...

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

خط می زند شکستن فنجان به فال من!

باشد همین نشانه ی تشریح حال من


آوار می شود همه بر روی شانه ام

تعبیر های سنگی خواب و خیال من


این خستگی مداوم و این روح خدشه دار

هک می شود به لوحه ی اقبال سال من


در من کسی نهفته که باید بجویمش

رم می کند دوباره زدستم غزال من


دستی وفا به چله ی پاییزی ام نکرد..

یلدای بی تو هم که شده قیل و قال من


کافی نبود گفتن "من دوست دارمت"

مرحم گذار بر دل شوریده حال من


گم می شوم میان غزل های ناب تو

آنجا که مست می شوی از عطر شال من


مهلت بده که این دم آخر ببینمت...

محبوب من ،امید همیشه محال من!


     

     یلدای نود و دو



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۶
  • ۶۷۷ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۴)

سلام
خوب بود.
با آرزوی موفقیت.

  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • هرچند بار بگم این مصراع خط میزند شکستن فنجان به فال من ، عالیه ، بازم حق مطلب ادا نمیشه ::))) 
    پاسخ:
    می خوامت دختر جان :)
  • نی نامه ...
  • چقدر قشنگ .یاد وزن شعری آقای نظری میندازه منو
    موفق باشی
    پاسخ:
    نه در اون حد..
    لطف دارید :)
  • فائزه یارمحمدی
  • ایول جانا ... عالی.....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی