آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

و تو چه می دانی...

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

غربت مدینه را

نه عمق درک من می فهمد

نه علم بی مثال تو .

غربت مدینه را

باید از نگاه زینب خواند!

آنگاه که یاد جدش را..

آنگاه که غم بی مادری را..

آنگاه که داغ برادر را..

آنگاه که غم و ماتم حسین را..

آه...!

تو چه میدانی معنی "ام المصائب "را؟!



شب رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۹
  • ۴۵۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۱۰)

  • نی نامه ...
  • بله...دقیقا...
    عمق این لقب را نمیشود درک کرد به این سادگی...؟!
  • حسین صیامی
  • گریز غم ناکی به عمه سادات زدید...

    ماجور باشید

    غربت مدینه را هر کس می تواند به اندازه قلبش درک کند !
    پاسخ:
    تعبیر شما هم درست... :)
    :( 
    تسلیت میگم . 
    التماس دعا
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • فیلینگ بغض :( 
    بسم الله
    سلام

    آجرک الله یا بقیة الله
    بسم الله
    سلام

    آجرک الله یا بقیة الله
    الهی که خیر باشه به دعای شما
    خیلی معلوم بود ؟؟؟
    دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب
    حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

    سلام علیکم
    عزاداری ها قبول ان شاالله ...
    التماس دعا ...
    پاسخ:
    ممنون...همچنین شما..
  • حضرت خودمان
  • عالی عزیز جانم.... پایدار باشه قلمت :×
    پاسخ:
    ممنووونم...قدم رنجه فرمودى دوووست جاان :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی