آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

هوا بس ناجوانمردانه دلگیر است...

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۸ ب.ظ




نگاهت را نمی خواهند دریابند

چشم ها خاموش

دست ها پنهان

بغض ها سنگین و آوار است

من اما گم شدم در این شب مغموم

میان کوچه ی باریک و تنهایی

پی یک نور می گردم

صدایی آشنا.رنگ دری طوسی....طوسی

به زیر لب هزاران بار تکرار دری طوسی..!!

که ناگه روی لب هایم نَمی بارید از ابر خصیص پیر!

........

تکیه بر دیوار می مانم

و ذهنم لا به لای خاطراتی دور

کنار آن خیابان درختان بلند بید

کنار ایستگاهی که پناهی بود در سیل و نم باران


که چترم ـدر میان باد و دستم سرد و یخبندان ـبسی سنگین و سرکش بود

و تو

پوشیده از یک شال طوسی و سرت هم در گریبان بود

تمام صحنه ی آن روز ،این بودو فقط این بود!

........................

تکیه بر می دارم از دیوار

 این پایان راهم نیست

این دل مردگی ، آزادراهم نیست!

.............

من اسیرم

در میان مردمانی کور

چون جوانی سالخورده پیرِ پیرم!

آی...مردم

پناهی

سایبانی

آغوش گرمی

هم زبانی نیست؟!

چرا در نامه ی عشاق رسم عاشقی ،آوارگی شرط است!

چرا مجنون و فرهاد و زلیخا این چنین اسطوره می مانند

چرا پس این زمانه عاشقی جرم است؟؟

والله...من مجنون تر از مجنون، فرهاد فرهادم!

به جرم عاشقی در کوچه ها از هر پناه، آزاد آزادم..

هوا سرد است

زمستان است..

و شاید شاعرم با بغض گفته

"هوا بس ناجوانمردانه سردست ... آی ...

دمت گرم و سرت خوش باد !

سلامم را تو پاسخ گوی ، در بگشای !"

و شاید شاعرم یادش نیامد راست گوید که

هوا بس ناجوانمردانه دلگیر است..

آری

در لابه لای عشق

زندگی این است...

این است...

                با من....هم صدا شو!



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۳
  • ۳۱۴۲ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۸)

بسم الله
سلام
میدانی!
عاشق که باشی
هیچ سقفی پناهت نیست
عاشقان ، تنها به زیر سقف آسمان پناهنده میشوند
این راز یک عاشقانه ی آزاد است
پاسخ:
سلام.... اینم تعبیریه :) 
  • سید علی رکن الدین
  • سلام خیلی خوب 
    لذت بردم
    پاسخ:
    سلام...لطف دارید..ممنونم 
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • هوا بس ناجوانمردانه سرد است 
    و دلگیر است 
    و بغض آلود است 
    و تلخ است 
    . .....
     درود 
    پاسخ:
    در حد دلگیر نگهش دار ;-)
  • فائزه یارمحمدی
  • از عانجایی که شدیدا آگاهی ما با قسمت طوسی اش زیادی حال میکنیم... طوسی یتان مستدام و پایدار :) :×
    پاسخ:
    اصن به خاطر تو هى تکرارم کردم حتى! 
  • احمد فرنود
  • سلام ممنون از دعوتتون لذت بردم از  این شعر بسیار زیبا ...از سروده های خودتون بود؟؟؟عالی بود درود ها ...خوانش شعر هم زیبا بود.سلامت باشید و پیروز.
    پاسخ:
    سلام
    بله...ممنونم.لطف دارید :)

    خیلی خوب با صدای خودت بهتر هم شد :)

    خوب ولی غمگین
    سلام
    خیلی خوب بود
    گاهی احساس می کنم این د ل ت ن گ ی اپیدمی شده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی