آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دل تکانى

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

شدم دچار ملامت , سخن پرانى ها

و خسته مى شوم از اطلاع رسانى ها


بود عجب سر و سرى میان عقل و دلم

فریب مى خورم از این دو با تبانى ها


ستون زندگى ام شانه هاى بى قیدت

شدم خرابه ى منجیل این زمانى ها


چه عاشقانه برایم غزل سرودى تو

چه قانعم به همین مختصر "امان"ى ها


"به دور چشم ترم هم دگر نمى گردى

پناه مى برم آخر به سرمه دانى ها "


و رحم مى کنم از نو به حال و روز خودم

شروع مى کنم از سر به دل تکانى ها

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • ۵۷۳ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۶)

  • مجتبی قره باغی
  • سلام
    وبلاگ خوبی داری، سعی می کنم همیشه بهت سر بزنم.


    "به دور چشم ترم هم دگر نمى گردى

    پناه مى برم آخر به سرمه دانى ها "
    بسیار عالی بود


    خیلی دوست دارم تا شما هم از شرکت کننده ها و اعضای دائمی جشنواره دائمی اهدا باشی.

    به سایت ما سر بزن
    از طریق لینک زیر می تونی وارد جشنواره بشی.
    اینجا هر کسی با هر مذهب و دینی، با هر عقیده ای، با هر طرز فکری، با هر نگرش سیاسی و اجتماعی، می تونه برای کمک به همنوعش، عضو باشه.
    یا علی مدد
    "مجتبی قره باغی"

    http://standpoint.ir/1393/03/27/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9
    %87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86
  • مریم اسدپور
  • آخه جیگرم سوخته زهرا...
    کم آوردم...
    :'(
    salam
    khili ziba bood
    ozr mikham neveshtash az khodetooon booood
    پاسخ:
    بله...مطالب این وبلاگ از خودم هست مگر اینکه نام نویسنده رو ذکر کنم
    قسمت شد بعد اینستا ، اینجا هم شعرتونو قرائت کنیم ..... لذتیدیم ....

    مانا و برقرار و دایر و مستدام باشید :)
    پاسخ:
    ممنوونم...زیارتتون قبول...
    لطف عالى مستدام :-)
    uhgd f,n
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی