آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آدمى نیست که عاشق نشود وقت بهار...

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

یک روز صبح

 وقتى که تازه از زیر پتو بیرون آمدى

وقتى صورتت نشسته است...

وقتى دست هایت سرد نیست...

وقتى به اولین قطره ى باران پشت شیشه برخوردى

نفس عمیق بکش

بدان که بهار شده...




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۱۴
  • ۵۵۶ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی