آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فکرم خراب می شود از حال و روز تو..

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ



انگار که ماهی ها

تازه تعریف می شوند

و تازه تازه 

مردنشان را نظاره می کنیم

بی آنکه ده ها هزار بار 

زنده به گورشان کردیم..

#آنسوی_قاب

.

.

#فکرم_خراااب_میشود_از_حال_و_روز_تو

#خم_گشته_است_قد_پدرها_دوتا_دوتا

#وقتی_که_میرسند_پسرها_یکی_یکی 

#سلام_بر١٧٥غواص_شهی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۶
  • ۶۴۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

نظرات (۳)

  • زینب ندرلو
  • :'( 
  • حمید قربانی افراچالی
  • سلام...
    فکرم خراب می شود از حال و روز تو ...
    چقدر خوب این یه مصرع حال مردم ایرانو توصیف می کنه بعد از اومدن سیمرغ های غواص...
    خوشحالم که با شاعری از جنس احساس آشنا شدم...
    شعرهاتونو خوندم و لذت بردم..ترانه ی زیبایی بود...
    خوشحال میشم به وبسایت من هم سری بزنید...شعرهایی هست و دست نوشته هایی....
    منتظر نقد و نظرتون هستم...
    با افتخار لینکتون می کنم تا دوباره بتونم بیام و شعرهاتونو بخونم...

    قرار ما به رفتن بود...
    یا هشت
    سلام...
    خیلی وقته که اینجا شعر نمیذارید...
    منتظریم شعرهای زیباتون رو بخونیم...

    قرار ما به رفتن بود...
    یا هشت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی