آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گاهی نگاهی

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ق.ظ

تو میتوانی

منشا تمام حس های شاعرانه‌ باشی

کافیست کمی

به این گیاه پوسیده 

آب بپاشی..

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • ۱۲۴ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

آب

بیابان

شاعرانه

عشق

نگاهی

گاهی

گل

نظرات (۱)

  • ناصر دوستعلی
  • آره والااا

     

    :((

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی