آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اللهم إنا نعلم منها الا خیرا

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ب.ظ

مهر او شیرین است

الهی

مهرش را بر دل های همگان قرار بده

#سردار_دلها

#شهید_قاسم_سلیمانی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • ۱۱۰ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

سردار دلها

سردار سلیمانی

شهید

قاسم سلیمانی

مرد میدان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی