آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من سرمازده را تنگ در آغوش بگیر...

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

یکم حال و هوامونو زمستونی‌کنیم؟

:-)

مثلا خونه تمیز باشه

نور کم باشه

چای باشه

سکوت باشه

زمستون باشه .. 


این روزا دارم کتاب خامای یوسف علیخانی رو میخونم....

کتابی عاشقانه،زمستانه،کردستانه...لذت میبرم خلاصه :-)


شما بگین 

با چی حالتون خوشه تو این زمستون؟

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • ۱۴۴ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

خاما

زمستان

زمستون

سرما

سکوت

عاشقانه

چای

کتاب

یوسف علیخانی

نظرات (۳)

با فکرش 

پاسخ:
شاعر میفرماد 
این زمستونم به یاد تو میمونم
برف و بارونم به یاد تو میمونم
  • چرنوبیل ○●
  • با قلم :)

    پاسخ:
    چی بهتر ازین!
  • جهانِ هیچ
  • با همون تکراریا 

    دمنوش

    پتو و بخاری

    کتاب 

    موسیقی

    ولی انگار هر سال رنگ نو به خودشون میگیرن با اینکه تکراری هستن اما ...

     

    +سلام خوشحالم از آشناییتون:)

    پاسخ:
    سلام...خوشوقتم :)
    معلومه تکراری نمیشن...چون شما یکسال ازت گذشته و یقینا احوالتون متفاوته...پس درک چیزهای قدیمی هم متفاوت خواهد بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی