آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امروز

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ

ضمیمه ی فکری همه ی ما در طول روز فرداست

این که در کدام ساعت بخوابیم 

در کدام ساعت بیدار شویم

در کدام ساعت به قرارمان برسیم

و..

ما واپسین دقایق زندگی مان را وقف فردا میکنیم

بی آن که بدانیم گلِ کنار پنجره ی اتاقمان «امروز» جوانه زده

بی آنکه بدانیم آسمان امروز ابری تر بود

بی آنکه بدانیم دقیقا کنار فرق سرت ،مویی سفید شده..

امروز چه ساعت ها

چه اتفاق ها

چه چشم هایی بوده که نادیده گرفتیمشان

امروز ،تنها

امروز تاریک

امروز خیلی غریب

دیروز شد.

  • زهراسادات حسینى تبار

امروز

فردا

نظرات (۱)

  • چرنوبیل ○●
  • فوق العاده بود!

    پاسخ:
    :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی