آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهاری که تو باشی

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ب.ظ

تو جلد همین آشیانه ای و میدانم

که باز میرسی و ...حاضرم قسم بخورم


دریافت
عنوان: آسمان ابری


یک بیت شعر مهمانمان کنید

باشد که ارمغان این سال و این روزگارمان باشد :-)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • ۱۲۴ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

آسمان ابری

بهار

جلد

سال

شجریان

شعر

نو

نظرات (۱)

خواب دیدم نیستی، تعبیر آمد: می‌رسی

هرچه من دیوانه بودم، ابن سیرین بیشتر!

 

امیرعلی سلیمانی

پاسخ:

خاطرت باشد کسی را خواستی مجنون کنی

زخـــم قدری بر دلش بگـــذار مرهـــــم بیشتر

فکر کنم ملکیان بوده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی