آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رفته بودی که بیایی چه قَدَر طول کشید...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۴۱ ق.ظ

.
بهارِ من
گلِ من
بیرون بیا..!
جهان به اتفاق آدم هایش پیر شدند...
اینجا کم آدمی هست که کمرش از اخبار و ناملایمات روزگار راست باشد و خمیده نشده باشد...
گرفتاری های این دنیا پیرو جوان ندارد...
بزرگانمان خیلی وقت هست از نشانه های آمدنت سخن میگویند و هنوز از شما نشانی نیست..
ما خسته ی این دنیای بدون شماییم...
خسته ی جنگ ها،مریضی ها،رفتن ها..
چه میشود اگر
این بهار
نوید آمدن شما باشد..!
آدم ها منجی میخواهند...
نجاتمان بده..


عیدتون مبارک🌺

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۱/۰۹
  • ۱۴۵ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

امام زمان

بهار

صاحبالزمان

منجی

نیمه شعبان

نظرات (۲)

هعیی چقدر طول کشید.............

انتظار واقعن سخته...

چی میشه همین بهار ظهور کنن اقا؟!!

پاسخ:
یک نفر مامده از این قوم که بر میگردد..
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    اعیاذ مبارک باشه

    ان شا الله ظهور آقا ... اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک ...ان شالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی