آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

دستی بکش به قاب دلت و با من بخوان...از هر چه بود ،از هر چه هست ، از آن سوی قاب...

آن سوی قاب

بسم الله...
هر آنچه که می خوانید از دلخوشی های از دست رفته و به دست آورده ی من است
......
تنها نویسنده ی وبلاگ خودم هستم!
https://twitter.com/Z_hoseynitabar?s=09

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یک دنیا کلافگی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ق.ظ

میدونین

من یاد گرفتم هر اتفاقی تو دایره ی زندگی آدما میفته حکمتی توش هستو هر چی هست خیره..حتی اتفاقی که برای ما تلخ باشه.گزنده باشه.سنگین باشه.

اما گاهی شک میکنم به اینکه درست دارم فکر میکنم یا نه؟!

مثلا اینکه رفیقم تو تلخ ترین شرایط زندگیش داره دست و پا میزنه و من دارم فکر میکنم که خب شاید حکمت این اتفاق بر این بوده که اتفاق بدتری نیفته...

اما تا کجا میشه با این تفکر آروم شد..مگه میشه به یکی بگی همون بهتر که الان حالت بده،شاید بعدا اصلا میمردی؟!

اَه

گاهی کلافه میشم ازینکه نمیتونم یه جمله ی سفت و محکم بگم که حال یکی خوب شه!

اصلا وقتی رفیقت تو نقطه ی سخته زندگیشه باید چی بهش گفت؟!

شما بودین چی میگفتین؟!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۱/۰۵
  • ۱۳۰ نمایش
  • زهراسادات حسینى تبار

حکمت

رفیق

زندگی

کلافه

نظرات (۳)

  • چرنوبیل ○●
  • این چیزی که شما میگید

    همون حکمت و این جورا چیزا

    یه چیز دلیه

    منطقی بهش نگا کنی بی معنی میشه

    دلی بهش نگاه کنید.

    پاسخ:
    درسته
    اما گاهی آدم میخواد با منطق و دل به یه جایی چنگ بزنه تا اوضاع رو آروم کنه..
  • اقای ‌ میم
  • واقعا مشکلات باعث رشد آدم میشه

    پاسخ:
    ان شالله که در جهت رشد از پا نندازه آدمو..
  • اقای ‌ میم
  • اگه به این دید نگاه کنید که برای رشد آدمه و یه روزی این مشکلات تموم میشه از پا نمیوفتی

    خدا که ظالم نیست نعوذبالله که به یکی مشکلات بده که طرف نابود بشه مشکلات رو میده تا طرف رشد کنه هیچ مشکلی هم بیشتر از توان فرد نیست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی